مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
travelling (1)

با رعایت این نکات هزینه تور کیش را کاهش دهید

با توجه به اینکه فصل تابستان است و خیلی از افراد مقاصد داخلی از جمله جاذبه های گردشگری کاشان، اصفهان و خیلی ها مقاصد گردشگری خارجی مثل سوئیس و .. را برای سفر انتخاب می کنند، ما تصمیم گرفتیم درباره جزیره زیبای کیش و کاهش هزینه های آن با شما صحبت کنیم. انتخاب کیش برای مسافرت یکی از بهترین انتخاب‌ هایی است که هر کسی می ‌تواند داشته باشد، اما موضوعی که برخی از مواقع باعث شده افراد به دلیل آن از سفر به کیش منصرف شوند، هزینه ‌ی بالای سفر به این جزیره است. در رابطه با این موضوع باید گفت که رعایت برخی از نکات باعث می‌ شود که هزینه تور کیش کاهش چشم ‌گیری داشته باشد. حال در ادامه این نکات را معرفی خواهیم کرد تا با رعایت آن ‌ها بتوانید بهترین برنامه‌ ریزی را برای سفر به این منطقه زیبا داشته باشید.

travel

بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش چه زمانی است؟

انتخاب بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش از مهم ترین فاکتورهای تاثیرگذار بر هزینه سفر است. از همین رو شما نباید ایام شلوغ و پر ترافیک جزیره، یعنی ایام تعطیل را برای سفر انتخاب کنید. همچنین باید گفت قیمت تور کیش تا قبل از گرم شدن هوا تقریبا بالا است، اما با ورود به فصل تابستان و گرم شدن هوا، هزینه‌ی تور کیش نیز کاهش پیدا می کند. با این اوصاف می توان گفت بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش، زمان‌ هایی غیر از تعطیلات و فصل تابستان است، زیرا با سفر در این بازه‌ های زمانی، هزینه‌ های شما به‌طور قابل توجهی کاهش پیدا می‌ کنند.

Switzerland

معرفی بهترین هتل ها با هزینه های کم در کیش

یکی دیگر از تاثیر گذارترین فاکتورها برای کاهش هزینه‌ های سفر به کیش، انتخاب هتل های ارزان است. حال از آنجایی که در شهر کیش تعداد هتل های ساخته شده بسیار زیاد است، شما برای انتخاب محل اقامت با سختی مواجه نخواهید شد. توصیه ما به شما برای داشتن یک سفر کم هزینه، انتخاب هتل های ۲ و ۳ ستاره است. این موضوع را در نظر داشته باشید که بسیاری از هتل های ۳ ستاره، خدماتی مانند هتل های ۴ ستاره را به شما ارائه می دهند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در ادامه به معرفی بهترین هتل ها با هزینه های کم در کیش می پردازیم تا درصورت نیاز یکی از آن ها را برای اقامت انتخاب کنید.

travel

چه عواملی بر هزینه تور کیش موثر است؟

زمانی که شما تصمیم به مسافرت با تور می‌ گیرید، باید انتظار ساده‌ ترین وسایل برای حمل و نقل و محل برای اقامت را داشته باشید، اما ممکن است برایتان سوال پیش آید که چه عواملی بر هزینه تور کیش موثر هستند و چگونه می توان این هزینه را کاهش داد؟ در پاسخ به این سوال به معرفی بهترین هتل ها با هزینه های کم در کیش و بررسی بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش پرداختیم؛ اما لازم است بدانید که هزینه تور کیش تنها با این دو مورد محدود نمی شود. در جواب به سوال چه عواملی بر هزینه تور کیش موثر است نیز می توان به موارد دیگری اشاره کرد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

انتخاب رستوران های ارزان قیمت

از دیگر مواردی که می توان به آن در پاسخ به سوال چه عواملی بر هزینه تور کیش موثر است اشاره کرد، انتخاب رستوران های ارزان قیمت است. در این منطقه به دلیل وجود گردشگران بسیار زیاد، رستوران و کافه های بسیار زیادی مشغول به فعالیت هستند و از میان آن ها انتخاب هایی وجود دارد که می توانید با کمترین هزینه بهترین غذا را نوش جان کنید. دقت داشته باشید که غذا بخش جدانشدنی سفر است، پس تاثیر قابل توجهی بر هزینه تور کیش شما دارد و باید برنامه ریزی درستی برای آن داشته باشید. از همین رو در ادامه برخی از رستوران های ارزان کیش را معرفی خواهیم کرد.

  • رستوران های بابا قدرت کیش
  • رستوران پاتوق کیش
  • رستوران پارسیان کیش
  • رستوران پایاب کیش
  • رستوران برادران بختیاری کیش

 انتخاب تفریحات بی هزینه در کیش

جزیره کیش یکی از بهترین مکان ها برای تفریح و داشتن اوقات خوش است، چرا که در این جزیره امکانات تفریحی متنوع و جذابی وجود دارد. همچنین شما می‌ توانید بسیاری از این تفریحات را بدون پرداخت هیچ هزینه ای داشته باشید. برای مثال تماشای ساحل و قدم زدن در این منطقه یکی از لذت بخش ترین تفریحاتی است که می توان به صورت رایگان داشت. در این منطقه شرایط برای انجام بازی‌ هایی چون فوتبال ساحلی، ماسه بازی، دوچرخه سواری، موتور سواری و … فراهم است. بنابراین شما می توانید ساعت های خوبی را با انتخاب این تفریحات برای خود به ثبت برسانید و هزینه تور کیش خود را کاهش دهید.

travel

 خدمات جانبی تور سفر به کیش

هزینه تور کیش تا حد زیادی بستگی به خدمات جانبی دارد که تور به شما ارائه می دهد. برای مثال برخی از تورها برای مسافرین بیمه مسافرتی، لیدر، گشت شهری و … را تدارک می بینند و به ازای این خدمات هزینه ای را دریافت می کنند. بنابراین شما می توانید توری را انتخاب کنید که خدمات آن در حد نیازهای ضروری شما باشند تا با این کار میزان هزینه های خود را کاهش دهید.

تور هوایی یا زمینی را انتخاب کنم؟

برای سفر به کیش می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود تور هوایی یا زمینی را انتخاب کنید. هرکدام از این تورها شرایط خود را دارند، اما مسلما از نظر هزینه تور زمینی مناسب‌ تر خواهد بود. البته باید گفت که متقاضیان تور هوایی نسبت به تور زمینی بیشتر هستند، چرا که سفر به این جزیره به طور زمینی پیچیدگی و سختی های مخصوصی دارد. از همین رو لازم است شرایط خود را بسنجید و با توجه به موقعیتی که دارید، تور هوایی یا زمینی به این منطقه را انتخاب کنید. فراموش نکنید که انتخاب شما در زمینه تور هوایی یا زمینی، در هزینه های شما تاثیر قابل توجه ای خواهد داشت.

travel

چه زمانی تور کیش ارزان است؟

در بخش های قبل با توجه به توضیحاتی که در اختیارتان قرار گرفت، به گونه ای به سوال چه زمانی تور کیش ارزان است پاسخ دادیم. اما اگر بخواهیم به صورت واضح و قطعی به این سوال پاسخ دهیم، باید بگوییم که هزینه تور کیش از اوایل خرداد تا اواخر شهریور در کمترین حالت است. همچنین در نظر داشته باشید که با خنک شدن هوا میزان متقاضیان سفر به این جزیره بیشتر می شود و قیمت تور نیز افزایش پیدا خواهد کرد. حال که شما می دانید چه زمانی تور کیش ارزان است و مشکلی با گرمای هوا ندارید، می توانید فصل تابستان را برای سفر به این منطقه انتخاب کنید.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی بهترین هتل ها با هزینه های کم در کیش و دیگر عوامل تاثیرگذار پرداختیم. همچنین بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش را نیز گفتیم تا شما بتوانید تور موردنظر خود را در این بازه زمانی انتخاب کنید. بنابراین توصیه می شود تمام این موارد را درنظر بگیرید تا بتوانید هزینه تور کیش خود را کاهش دهید و یک سفر خوب را تجربه کنید.

منبع: تیم تحریریه زن شاد

اشتراک گذاری مطلب:

مطالب مرتبط

4 پاسخ به “با رعایت این نکات هزینه تور کیش را کاهش دهید”

  1. SAMANE گفت:

    کیش، الان؟؟؟🤔

  2. محسن گفت:

    من عاشق کیشم عالیه واقعا. مرسی از مقاله ی کاربردیتون خیلی به کارم اومد.

  3. ki mi گفت:

    وای چه خوب. من میخواستم برم کیش نمیدونستم چجوری هزینه هامو مدیریت کنم. چه به صرفه اس و نصف هزینه هام کم میشه. ممنون ازتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زن شاد
لطفا شماره موبایل خود را وارد نمایید
لطفا کد دریافت شده را وارد نمایید