مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
The best women's colognes

محبوب‌ ‎ترین ادکلن های زنانه در سال ۲۰۲۲

ادکلن یکی از قدیمی‌ ترین اصطلاحات عطر و در واقع مایعی با رایحه‌ مطبوع است که شامل اسانس‌ های روغنی، ثابت کننده، نگهدارنده و الکل می‌ باشد. از ادکلن های زنانه و به طور کلی ادکلن برای خوشبو کردن پوست استفاده می‌ شود. هنگام خرید باید به ویژگی یک ادکلن خوب توجه کنید. در ادامه چند نمونه از بهترین و پرفروش ترین عطر های سال ۲۰۲۲ را به شما معرفی خواهیم کرد.

ویژگی یک ادکلن خوب

ویژگی یک ادکلن خوب که می‌تواند آن را به یک شاهکار تبدیل کند، شامل موارد زیر می‌شود:

  • اورجینال بودن عطر
  • ماندگاری بوی ادکلن با کیفیت زیاد است
  • داشتن شیشه با کیفیت
  • داشتن برند معتبر

ماندگاری بوی ادکلن به چه چیزی بستگی دارد؟

همانطور که در بخش ویژگی یک ادکلن خوب گفته‌ شد، هر چقدر غلظت اسانس‌ها در یک رایحه بیشتر باشد، این امر نشان دهنده شدت آن و مدت ماندگاری بوی ادکلن روی پوست است. این‌ ها نشان دهنده یک ادکلن با کیفیت هستند.

صحیح‌ ترین روش استفاده از ادکلن

عوامل دیگری هم در ماندگاری بوی ادکلن تاثیر گذارند. برای ماندگاری رایحه، باید روش استفاده از ادکلن را بدانید. در حالت ایده آل، باید ادکلن خود را روی نقاط نبض یا گرم‌ ترین مناطق بدن خود بزنید. این نواحی می‌ توانند رایحه را به طور موثرتری پخش کنند، به این معنی که عطر کمتری مورد نیاز است.
روش استفاده از ادکلن عبارت است از:
-ادکلن را بعد از بیرون آمدن از حمام روی پوست تمیز و خشک اسپری کنید.
-ادکلن را به هوا نپاشید.
-نقاط نبض مانند مچ دست و گردن را هدف قرار دهید.
-هنگام اسپری کردن بطری را در فاصله ۳ تا ۶ سانت از پوست خود فاصله دهید.
-بیش از حد استفاده نکنید.
-ادکلن را پس از استفاده به پوست خود نمالید.
حال که روش استفاده از ادکلن‌ ها را متوجه شدیم، نوبت آن است تا به سراغ معروف‌ ترین و محبوب‌ ترین ادکلن‌ های زنانه جهان برویم تا آنها را بشناسیم.

محبوب ترین ادکلن های زنانه

بهترین عطر برای شما آن چیزی است که در کنار استایل، زنانه برای شما دقیقا همان چیزی است که علاوه بر این که استایل و ظاهرتان را تکمیل می کند، آینه ای از شخصیت و روحیه شما در دید اطرافیانتان باشد و در تصمیم گیری هایتان به شما اعتماد به نفس لازم را ببخشد، عطری با رایحه ای ظریف اما جسورانه و بدون ترس. هیچ محدودیتی در مورد بخشیدن سرور به حس اطرافیان شما به وسیله یک رایحه جذاب و فریبنده وجود ندارد.

ادکلن محبوب کالوین اترنیتی

یکی از ادکلن‌ های محبوب زنانه، ادکلن کالوین اترنیتی می‌ باشد که ساخت کشور آمریکا و از برند کالوین کلین است.
رایحه کالوین اترنیتی ملایم و شیرین است و از نظر بویایی در دسته گل‌ های بنفشه، رز، یاس و نرگس قرار می‌ گیرد. ماندگاری بوی ادکلن کالوین اترنیتی تقریبا متوسط می‌ باشد.

ادکلن ورساچه برایت کریستال

ادکلن ورساچه برایت کریستال ادکلنی با ترکیب رایحه ملایم و شیرین میوه (انار و گریپ فروت) و گل( نیلوفر آبی و ماگنولیا) است. مایع درون بطری ادکلن ورساچه برایت کریستال به رنگ صورتی و از یک برند ایتالیایی است که ماندگاری اش متوسط می باشد.

عطر زنانه گوست

عطر زنانه گوست توسط یک کمپانی در بریتانیا و با برند انگلیسی تولید شده‌ است. رایحه ادکلن گوست با بوی گل رز و یاس و میوه هلو و رایحه وانیل و چوب صندل همراه است، اما به طور کلی نوع رایحه آن ملایم و شیرین میباشد. این عطر به واسطه آرامش بخش بودنش، یکی از محبوب‌ ترین ادکلن‌ های رایج در میان زنان است.

ادکلن گوچی فلورا

ادکلن گوچی فلورا یک عطر زنانه منحصر به فرد مناسب برای فصل سرد با رایحه گرم و شیرین است.

این ادکلن، چوب صندل و نعناع هندی را دارد و همانطور که از اسمش پیدا است متعلق به برند گوچی می‌باشد.  ماندگاری بوی ادکلن این برند بسیار خوب است.

ادکلن زنانه ایفوریا

ادکلن زنانه ایفوریا یکی از لوکس‌ ترین و خوش رایحه‌ ترین ادکلن‌ های برند کلوین کلاین (یکی از مشهو‌ر‌ترین برند‌های آمریکایی) است.
رایحه گل بنفشه موجود در ادکلن زنانه ایفوریا از برجسته‌‌ ترین رایحه‌ های آن است. از این رو در ظاهر این عطر نیز از رنگ بنفش استفاده شده‌ است.

ادکلن رومنس رز

از نظر بویایی ادکلن رومنس رز در دسته گل‌ ها و میوه‌ هایی مانند گل سرخ و سیب سرخ قرار می‌ گیرد.ادکلن رومنس رز از برند رالف لورن در ایالت متحده دارای رایحه خنک و شیرین و مناسب فصل‌ های گرم می‌ باشد.
ماندگاری بوی ادکلن رومنس رز هم متوسط است.

عطر ویکتوریا سکرت

عطر ویکتوریا سکرت از یک برند آمریکایی، مناسب روز‌های سرد برای بانوان شیک پوش است. رایحه عطر ویکتوریا سکرت ابتدا عطر نارنگی، آناناس و توت فرنگی را تشکیل می‌دهد و سپس به رایحه گل یاس و ارکیده می‌رسد.
ماندگاری بوی ادکلن ویکتوریا سکرت تقریبا خوب است.

ادکلن لالیک لامور

ادکلن لالیک لامور یک عطری با رایحه خنک، شیرین و ملایم مناسب برلی فصول گرم سال است. ماندگاری بوی ادکلن متوسط است.
ادکلن لالیک لامور ساخت کشور فرانسه بوده و تقریبا همانند ادکلن نینا ریچی دارای رایحه میوه و گل‌هایی چون بهار نارنج، ترنج، گل یاس، گل رز، چوب صندل سفید و سدر است.

کلام آخر

تمام ادکلن‌ هایی که در این مقاله معرفی کردیم همواره در صدر جدول محبوب‌ ترین ادکلن‌ های زنانه بوده‌ اند. پیش از خرید ادکلن مورد علاقه‌ تان، حتما ویژگی‌ه ای هر یک را خوانده و مناسب با سلیقه خود انتخاب کنید

منبع: تیم تحریریه زن شاد

اشتراک گذاری مطلب:

مطالب مرتبط

یک پاسخ به “محبوب‌ ‎ترین ادکلن های زنانه در سال ۲۰۲۲”

  1. yalda-gh گفت:

    ورساچه عالیه بوش🤦🏻‍♀️💜

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زن شاد
لطفا شماره موبایل خود را وارد نمایید
لطفا کد دریافت شده را وارد نمایید