مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
Tehran outdoor cafes

۶ تا از دنج ترین کافه های روباز تهران مناسب فصول گرم سال

رفتن به رستوران ها و کافه های روباز یکی از تجربه های به یاد ماندنی و دلپذیر است. تماشای طبیعت و سرسبزی موجب می شود تا احساس شادی و سر زندگی کنید. اغلب جوانان ترجیح می دهند در فصل های بهار و تابستان به کافه های روباز بروند. مدتی است که به خاطر بیماری کرونا و شرایط مربوط به فاصله‌ گذاری اجتماعی بیشتر افراد ترجیح می ‌دهند که مراسم ‌ها، مهمانی ها و قرار های خود را در کافه های روباز برگزار کنند. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به محیط های روباز و کافه های دنج علاقه دارید، با ما همراه باشید تا ۶ تا از دنج ترین کافه های روباز تهران مناسب فصول گرم سال را به شما معرفی کنیم.

cafes

کافه ها را بشناسید

معروف ترین و شیک ترین کافه های روباز تهران کافه ‌دیاموند، کافه روحی، کافه باکارا، کافه جریان، کافه رستوران رویال لانژ و کافه کیپ لیک هستند که درباره هر یک از این مکان ها به صورت جداگانه توضیحاتی را ارائه می خواهیم داد. با ما همراه باشید.

کافه های روباز

در فصول گرم سال که دمای هوا مناسب است بیشتر افراد دوست دارند وقت خود را در مکان ها و کافه های روباز بگذرانند. نوشیدن قهوه و میل کردن دسر های خوشمزه در کافه هایی که در فضای باز هستند بسیار لذت بخش است. در اکثر شهر های ایران کافه های روباز وجود دارند. البته این ایده ای قدیمی نیست و از گذشته نیز کافه های روباز وجود داشته اند؛ اما در حال حاضر نیز مکان هایی هستند که در فضای باز از مشتریان خود پذیرایی می کنند.

tehran outdoor cafes

کافه باکارا

یکی از کافه های دنج و دارای فضای دلباز در شهر تهران، کافه باکارا است که به عنوان یکی از کافه های روباز معروف است. پرسنل خوش برخورد این کافه زبان داده خاص و عام هستند. ممکن است که قیمت غذا ها و نوشیدنی های سرو شده در کافه باکارا کمی بالا باشد، اما وقت گذرانی در یک کافه زیبا با فضای شیک و عالی باعث می شود که بار دیگر هم سری به کافه باکارا بزنید. آدرس این کافه در میدان انقلاب و ابتدای خیابان کارگر است.

کافه دیاموند

کافه دیاموند در ابتدای خیابان فلاح پور یک ساختمان قدیمی است که در گذشته عکاسخانه بوده و در حال حاضر چند جوان خوش ذوق تهرانی آن را تبدیل به یکی از کافه های روباز تهران نموده ‌اند. استفاده از معماری کلاسیک در فضای این کافه بزرگ و دو طبقه باعث می شود تا حس نوستالژی داشته باشید.

نورپردازی های جذاب و زیبای کافه دیاموند مدرن و حرفه ای است. افرادی که تمایل به استعمال دخانیات دارند، می‌ توانند به طبقه دوم بروند و در فضای باز سیگار بکشند؛ اما افرادی که بوی سیگار را دوست ندارند، می توانند در طبقه اول از فضای بسیار زیبا و دل انگیز از این کافه استفاده کنند. قهوه ها و نوشیدنی های معروف کافه دیاموند بسیار معروف است. با توجه به اینکه کافه ‌دیاموند در ساختمان قدیمی که جز آثار میراث فرهنگی است قرار گرفته، نام این کافه نیز از نام ساختمان گرفته شده است.

cafe-diamond-cafeyab

کافه جریان

کافه جریان در خیابان فرشته، خیابان بوسنی هرزگوین، خیابان دکتر حسابی و باغ موزه هنر ایرانی قرار دارد. این کافه نیز یکی از کافه های روباز تهران است که دارای دیزاین عالی و یک لوکیشن به شدت آرامش بخش می باشد. ممکن است قیمت های منوی کافه رستوران جریان کمی بالا باشد، اما سفارش یک صبحانه لذیذ و پر انرژی در کافه جریان می تواند باعث شود تا روز خود را با انگیزه آغاز کنید.

کافه روحی

کافه روحی واقع در باغ نگارستان و در نزدیکی خیابان بهارستان است. این کافه فضایی بسیار دل انگیز و شیک دارد. کافه روحی در چند نقطه شهر تهران دارای شعبه های دیگری نیز هست.

باغ نگارستان در زمان فتحعلی شاه قاجار اقامتگاه تابستانی شاه و خانواده بوده است؛ اما امروزه به عنوان یکی از مکان های تاریخی گردشگری و کافه اش یه عنوان یکی از کافه های روباز شهر تهران شناخته می شوند. می توانید هم از باغ ‌نگارستان دیدن کنید و هم برای میل کردن انواع غذا و نوشیدنی های مختلف به کافه روحی نگارستان سری بزنید. میز صندلی های این کافه در فضای باز چیده شده اند و بیشتر مناسب فصول گرم سال است.

cafe ruhi

کافه رستوران رویال لانژ

آدرس کافه رستوران رویال لانژ در شهر تهران، بام لند و در کنار دریاچه خلیج فارس است. این کشتی در روز های پنجشنبه و جمعه دو سانس در دریاچه خلیج فارس گشت می زند و باید برای استفاده خدمات این کافه از قبل وقت رزرو کنید. امکانات موجود در کافه رستوران رویال لانژ که جز کافه های روباز محسوب می شود شامل موارد زیر است.

-پارکینگ

-موسیقی زنده

-استفاده از چشم انداز های طبیعی

-امکان استفاده از دخانیات

-انواع نوشیدنی های سرد و گرم

-غذا های دریایی

کافه رستوران رویال لانژ در واقع یک کشتی دو طبقه است که هزینه ورودی برای هر نفر از ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان متغیر است. قیمت های منو نیز با توجه به اینکه چه غذایی انتخاب می کنید متفاوت است. منوی غذایی این کافه دارای استیک، ماهی، سالاد سزار، بیکن و غذا های دریایی است که قیمت های مختلفی دارند. امکان سرویس صبحانه نیز در این کافه وجود دارد.

cafe royal lanzh

کافه کیپ لیک

یکی از معروف ترین کافه های روباز تهران کافه کیپ لیک در منطقه زعفرانیه است که دارای منوی متنوعی می باشد. رستوران و کافه کیپ لیک کاخ سعدآباد تهران دارای منوی متعدد از انواع نوشیدنی های گرم و سرد، دمنوش ها، پیش غذا و غذا های ایرانی است. این کافه دارای امکاناتی نظیر اینترنت، پارکینگ، دستگاه کارت خوان و امکان رزرو تلفنی است. افرادی که به کافه کیپ لیک مراجعه می کنند می توانند از موسیقی زنده نیز استفاده کنند. شما نیز اگر علاقه مند به گذراندن لحظاتی دور از هیاهو و شلوغی شهر تهران هستید، می توانید سری به کافه کیپ لیک بزنید و از محیط پر از آرامش و اکسیژن این کافه رستوران استفاده کنید.

منوی این رستوران شامل صبحانه، ناهار، شام و انواع نوشیدنی های متنوع و فضای نشیمن این کافه بسیار دنج و مناسب است. فضای زیبای باغ سعدآباد منظره سرسبز و دل انگیزی را پیش چشم مراجعه کنندگان قرار می دهد.

cafe kip lik

سخن پایانی

کافه های روباز و دنج در فضای باز برای بسیاری از افراد جذاب هستند. دکوراسیون و نحوه طراحی کافه های روباز باعث می شود تا مشتریان از سایه بان ها، نور آفتاب و انواع خوراک های متنوع صرف شده در این مکان ها لذت ببرند. در این نوشتار چند تا از کافه های روباز تهران را به شما معرفی کردیم. اگر دوست داشتید به آن ها سر بزنید.

اشتراک گذاری مطلب:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زن شاد
لطفا شماره موبایل خود را وارد نمایید
لطفا کد دریافت شده را وارد نمایید