مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
gifts

کادو دادن با ایده های جالب و خلاقانه

در زندگی همه ما آدم‌هایی حضور دارند که بسیار دوستشان داریم. همانطور که میدانید در طول سال مناسبت‌ های مختلف وجود دارد. ما در هر یک این مناسبت ها به سلیقه خود می‌توانیم با هدیه دادن باعث خوشحالی عزیزانمان شویم. خریدن کادو و انتخاب آن همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی کسانی است که قصد دارند هدیه بدهند. اما توجه داشته‌باشید لازم نیست همیشه کادو‌های گران قیمتی بخرید تا دیگران را خوشحال کنید.

می‌توانید کمی خلاقیت به خرج دهید و زمانی را صرف ساخت یک هدیه دست‌ساز کنید. این هدایا ضمن اینکه هدیه‌های کم خرجی هستند، نشانگر عشق و علاقه شما به صاحب کادو هستند. در ادامه با برخی از این هدایا مانند جعبه کادویی مقوایی، قاب عکس با چوب بستنی، آویز نمدی نوزاد، شمع‌های دست ساز، عروسک‌های بافتنی، کارت تبریک کاغذی و بوک مارک دست‌ساز و نحوه کادو کردن هدیه با وسایل فانتزی آشنا خواهید‌شد.

make a gift

هدیه دادن به شیوه خلاقانه

یکی از لذت بخش‌ ترین کار هایی که هر کسی می‌ تواند برای خود یا اطرافیانش انجام دهد، هدیه دادن است. فرقی نمی‌کند هدیه شما چه قیمتی دارد، به هر حال تماشای احساس شوق و ذوق کسی که کادو می‌گیرد قطعا می‌تواند در روحیه شما هم تاثیر‌گذار باشد. اگر شما در این کار به دوستان کمی خلاقانه و متفاوت‌ تر عمل کنید، مسلما خاطره‌ ای ماندگار در ذهنتان ثبت می شود. همراه ما باشید تا تعدادی ایده جذاب برای هدیه دادن به شما معرفی کنیم.

 ایده های جذاب برای هدیه دادن

اگر به اطراف خود بنگرید، تعداد بی‌شماری ایده جذاب برای هدیه دادن پیدا می‌کنید که یکی از آنها هدیه دست‌ساز است. شاید برای شما سوال پیش بیاید که چه چیزهایی برای تهیه یک هدیه دست ساز لازم است؟ چه هدیه دست سازی را می‌توانید درست کنید؟ یا اینکه بهترین هدیه دست‌ساز مناسب تولد چه چیزی است؟ یک کارت تبریک کاغذی، عروسک‌های بافتنی یا بوک مارک دست ساز؟ در رابطه با ولنتاین چطور؟ ما به شما می‌گوییم! پاسخ بخشی از سوالات خود را می‌توانید در این مقاله کسب کنید.

هدیه دست ساز برای عزیزانتان

یکی از بهترین هدیه‌هایی که می‌توانید به دوستانتان تقدیم کنید، هدیه دست ساز است. شاید ارزش این هدیه به مراتب از یک هدیه‌ای که به بازار می‌روید و آن را خریداری می‌کنید، بیشتر باشد. چرا که در ساخت هدیه دست ساز عشق و علاقه بیشتری را صرف خواهید کرد.

Handmade gift

یادگیری ترفند‌های ساخت هدیه

 برای تقدیم یک هدیه خانگی زیبا به دوستانتان، یادگیری ترفند‌های ساخت هدیه شما را در این مسیر کمک خواهند کرد. طبعا ترفند‌های ساخت هدیه‌های مختلف با هم متفاوت‌اند. اما برای یادگیری آنها به انضمام تماشای آموزش ساخت هدیه می‌توانید از کانال‌های مرتبط در یوتیوب استفاده کنید. خبر خوب ما برای شما این است که این هدایا جز هدیه‌های کم خرج هستند.

به سراغ هدیه‌های کم خرج  بروید!

همانطور که در بخش قبلی یعنی ترفند‌های ساخت هدیه گفته‌شد، یکی از مزیت‌های هدیه دست ساز این است که  از نظر اقتصادی کاملا مقرون به صرفه می‌باشد. پس اگر به دنبال هدیه‌های کم خرج هستید، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

جعبه کادویی مقوایی بسازید

جعبه کادویی مقوایی یکی از هدیه هایی است که با کمترین و ساده ترین امکانات تهیه می شود. اگر مقوا‌های اضافی را در کمد گذاشته‌اید و استفاده‌ای از آنها نمی‌کنید؛ همین الان به سراغ آنها بروید، چون علاوه بر اینکه یکی از هدیه‌های کم خرج محسوب می‌شوند، در عین حال خیلی شیک و فانتزی هستند. حتی می‌توانید روی جعبه کادویی مقوایی‌تان را با ربان‌های رنگارنگ تزئین کنید تا زیبا‌تر شوند.

Cardboard gift box

روش درست کردن قاب عکس با چوب بستنی

قاب عکس با چوب بستنی یکی از ایده هایی است که به راحتی می توانید آن را بسازید. اما چگونه یک قاب عکس با چوب بستنی درست کنیم؟ در ترفند‌ های تهیه قاب عکس با چوب بستنی لازم است این نکات را بدانید. برای اینکه قاب را به عکس خود بچسبانید، از یک فتوکپی استفاده کنید تا بتوانید عکس را به اندازه برش دهید. قاب خود را بالای عکس قرار دهید و دور آن را با خودکار بکشید. سپس عکس را برش دهید و مقداری چسب پشت قاب قرار دهید و به عکس بچسبانید. پیشنهاد ما به شما این است که پس از ساخت قاب عکس با چوب بستنی آن را داخل جعبه کادویی مقوایی قرار دهید.

آویز نمدی نوزاد

آویز نمدی نوزاد یکی از چیدمان‌های سیسمونی نوزاد است که البته خرید آن خیلی ضروری نیست. علی رغم وجود انواع مختلفی از این آیتم در بازار، شما می‌توانید خودتان دست به کار شوید و یک آویز نمدی نوزاد درست کنید و اتاق نوزاد و کودک خود را تزئین کنید. اکثر این آویز ها با استفاده از عروسک‌ ها و پارچه‌ های نمدی ساخته می‌شوند. ساخت آویز نمدی نوزاد بی‌شک یکی از جذاب‌ترین و بهترین ایده‌ها است.

شمع‌ های دست ساز برای تهیه کادو

شمع‌ها همیشه نماد لحظه‌های احساسی بوده‌اند، پس چه چیزی بهتر از شمع‌های دست‌ساز! مواد اولیه جهت درست کردن شمع‌های دست ساز موم، اسانس دلخواه، قالب و فیتیله شمع هستند. شمع‌های دست ساز همیشه هدایای مناسبی برای تولد، ولنتاین وسایر مناسبت ها میباشند.

Handmade candles

عروسک‌های بافتنی جذاب

بیایید یکی دیگر از جذاب‌ترین هدایای دست‌ساز را به شما معرفی کنیم. این هدایا چیزی نیستند جز عروسک‌های بافتنی!عروسک‌های بافتنی ازهمان کودکی تا دوران بزرگسالی جز محبوب‌ترین‌ها بوده و هستند. شما می‌توانید با استفاده از میل بافتنی یا قلاب آنها را ببافید و به دوستانتان تقدیم کنید.

ساخت کارت تبریک کاغذی

اگر برای خرید هدیه چیزی به ذهنتان نرسید، با نوشتن یک متن زیبا روی یک کارت تبریک کاغذی و تزئین آن مطابق سلیقه خود، دوستتان را خوشحال کنید. کارت تبریک کاغذی را برای هر مناسبتی می‌توان هدیه داد.

 بوک مارک دست ساز

آیا تا کنون برایتان پیش آمده که هنگام مطالعه یک کتاب،صفحه مورد نظرتان را پیدا نکنید؟ آخرین هدیه‌ای که قصد معرفی کردن آن را داریم، ساخت یک بوک مارک دست ساز یا  همان نشانگر کتاب هست. این هدیه برای آن دسته افرادی که اهل کتاب و مطلعه هستند بهترین گزینه است.وظیفه نشانگر کتاب این است که وقتی می خواهید صفحه کتاب مورد نظر خود را پیدا کنید به کمک شما بیاید. پس دست به کار شوید و با ساده‌ترین چیز‌های در دسترس یک بوک مارک دست ساز تهیه کنید.

Handmade bookmark

کلام آخر

و نوبت به بخش آخر مقاله رسید. می‌خواهیم در این قسمت در ارتباط با کادو کردن هدیه با وسایل فانتزی اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. کادو کردن هدیه با وسایل فانتزی یکی از موثر‌ ترین و مهم‌ترین نکات هدیه دادن است؛ می‌دانید چرا؟ اولین چیزی که هنگام دریافت هدیه به چشم می‌ آید نحوه بسته بندی آن است. هر چه قدر در این امر بیشتر خلاقیت به خرج دهید، بهتر است. برای کادو کردن هدیه با وسایل فانتزی به جای الگو برداری از مدل‌های قدیمی سعی کنید از کاغذ کادو‌های رنگارنگ و طرح دار و ربان و کنف استفاده کنید.

منبع: تیم تحریریه زن شاد

اشتراک گذاری مطلب:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زن شاد
لطفا شماره موبایل خود را وارد نمایید
لطفا کد دریافت شده را وارد نمایید