مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
coffee

پیش بینی آینده با فال قهوه ترک

خواندن فال قهوه ترک، در کشور‌هایی که این نوشیدنی را مصرف می‌ کنند (نه تنها ترکیه) یک سنت به شمار می رود.  از گذشته، پیش بینی آینده با فال قهوه ترک از روی تفاله‌ های باقی مانده با استفاده از ابزار فال قهوه ترک یک سرگرمی مورد علاقه محسوب می شده. اصولا افرادی که چیزی در مورد نحوه گرفتن فال قهوه ترک می‌ دانند این کار را انجام می‌ دهند و ادعا دارند با تفسیر نماد‌ ها در فال قهوه ترک قادرند از آینده شما اطلاعاتی کسب کنند. با ما همراه شوید تا دریابیم تاریخچه فال قهوه ترک به چه زمانی بر می‌ گردد.

تاریخچه آن به چه زمانی بر می گردد؟

مردم بر این باورند ، تاریخچه فال قهوه ترک به طور خاص در قرن شانزدهم آغاز شد. زمانی که قهوه راه خود را به امپراتوری عثمانی و خاورمیانه باز کرد. اعراب، از نخستین کسانی بودند که قهوه را کشف کردند. بعد ها به فکر پیش بینی آینده با فال قهوه ترک افتادند. آنها معتقد بودند، با تفسیر نماد‌ هایی چون نماد اعداد و حروف در فال قهوه ترک و نماد حیوان، در فال قهوه ترک می‌ توان بخشی از آینده یک فرد را پیش بینی کرد.

 اگر تمایل دارید در رابطه با نحوه گرفتن فال قهوه ترک بدانید، مطالعه قسمت‌ های بعدی مقاله را از دست ندهید.

چگونه فال قهوه ترک بگیریم؟

 بررسی تاریخچه فال قهوه ترک به ما نشان می دهد، که این نوع از فال برای مدت‌هاست که بین مردم کشور‌های مختلف رایج است. حالا برویم سراغ نحوه انجام این فال!

 یک فالگیر پس از اینکه قهوه‌ تان را میل کردید، با استفاده از ابزار فال قهوه ترک از شما می‌ خواهد که فنجان را بر روی نعلبکی زیر و رو کنید. سپس آن را سه بار در جهت عقربه‌ های ساعت یا خلاف آن بچرخانید.

نحوه گرفتن فال قهوه ترک بدین گونه است: برخی فنجان را به دو نیم برای جدا سازی رویداد مثبت و منفی تقسیم کرده و در جهت عقربه‌ های ساعت، شروع  به خواندن می‌ کنند. درست از جایی که دسته فنجان قرار گرفته است. هنگامی که دستگیره در مقابل ماست، سمت راست مثبت و سمت چپ منفی می باشد. آنچه در ته فنجان باقی می‌ ماند به عنوان رویداد‌ های بلند مدت و آنچه که در بالا، به ‌عنوان رویداد‌هایی که به زودی اتفاق می‌ افتند، تعبیر می‌ شود.  

نحوه تفسیر این فال

نماد‌ ها در فال قهوه ترک معانی متفاوتی دارند. برخی از مثال هایی که به عنوان نماد در فال قهوه ترک ظاهر می شوند عبارت اند از:
نماد مثلث، دایره، مربع، چشم، قلب، جاده، حلقه و کلید.
به عبارت دیگر، هر کدام از این نماد‌ ها در فال قهوه ترک توسط هر فالگیر ممکن است به شیوه‌ ای گوناگون تعبیر شوند. با این حال ما سعی کردیم رایج‌ ترین تعابیر دو نمونه از این نماد‌ ها، مانند نماد اعداد و حروف در فال قهوه ترک و نماد حیوان در فال قهوه ترک را برای تان شرح دهیم.

فال قهوه، یک سرگرمی یا حقیقت پنهان

آیا پیش بینی آینده با فال قهوه ترک حقیقت دارد یا صرفا یک سرگرمی است؟ پاسخ ما به شما این است، خیر. با توجه به آنچه در تاریخچه فال قهوه ترک بدان اشاره شده‌ است، این کار صرفا جنبه سرگرمی دارد. اگرچه فالگیران پیش بینی آینده با فال قهوه ترک را به شما وعده می‌ دهند، اما این کار هیچ پشتوانه علمی ندارد و صرفا با دانستن برخی نکات روان شناسی و زبان بدن می‌ توان به اطلاعاتی درباره شما دست یافت.

معرفی ابزار فال قهوه ترک

ابزار فال قهوه ترک وسایل خیلی خاصی نیستند. تقریباً تمام جلسات تفسیر فال قهوه ترک با پوشاندن فنجان قهوه با یک نعلبکی و برعکس کردن آن شروع می‌ شود. پس صرفا یک قهوه جوش، فنجان و نعلبکی کفایت می‌ کنند.

می‌ توانید برای نوشیدن قهوه از قند و شکر هم استفاده کنید. اگرچه که اینها جزو ابزار فال قهوه ترک محسوب نمی‌ شوند.

تفسیر نمادها در این فال

نماد‌ ها در فال قهوه ترک معانی متفاوتی دارند. برخی از مثال هایی که به عنوان نماد در فال قهوه ترک ظاهر می شوند عبارت اند از:

نماد مثلث، دایره، مربع، چشم، قلب، جاده، حلقه و کلید.

به عبارت دیگر، هر کدام از این نماد‌ ها در فال قهوه ترک توسط هر فالگیر ممکن است به شیوه‌ ای گوناگون تعبیر شوند. با این حال ما سعی کردیم رایج‌ ترین تعابیر دو نمونه از این نماد‌ ها، مانند نماد اعداد و حروف در فال قهوه ترک و نماد حیوان در فال قهوه ترک را برای تان شرح دهیم.

اسرار نمادهای اعداد و حروف

نماد اعداد و حروف در فال قهوه ترک نشان دهنده فوریت یا تاریخ رویداد مورد انتظار است. اگر چه حروف به طور کلی با شخص از طریق محیط اطراف فرد مرتبط است، اما هر حرف معنای خاص خود را دارد و ممکن است، این معانی با توجه به نماد‌هایی که در کنار آن ظاهر می‌ شوند، متفاوت باشند.

نماد حیوان در فال قهوه ترک نشانگر چیست؟

آیا می‌ دانید نماد حیوان در فال قهوه ترک به چه موضوعی اشاره دارد؟

تعبیر نماد حیوانی که در فنجان قهوه تان ظاهر شده‌ است، متفاوت است. برای مثال در فال قهوه ترک اسب نشانه آرزو‌، ماهی نشان رفاه و موش نشانه برخی از رویدادهای منفی می باشد.

کلام آخر

ما در این مقاله، تلاش نموده ایم تا شما را با تاریخچه و پیشینه، دسته ای از نمادها و نحوه فال گرفتن با استفاده از قهوه ترک آشنا سازیم. هر یک از این نمادها، دارای نشانه های مختلفی می باشند که توسط فالگیران، تفسیر می شوند. شما می توانید جزئیات آن را به صورت کامل مطالع کنید. روی هم رفته امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

منبع: تیم تحریریه زن شاد

اشتراک گذاری مطلب:

مطالب مرتبط

2 پاسخ به “پیش بینی آینده با فال قهوه ترک”

  1. erfi گفت:

    من فال قهوه رو باور ندارم راستش😕😕

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زن شاد
لطفا شماره موبایل خود را وارد نمایید
لطفا کد دریافت شده را وارد نمایید