مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
learning lgs

معلم زبان خودت باش! بهترین برنامه های آموزش زبان خارجی

امروزه ضرورت آموزش زبان در جوامع بر همگان ثابت شده و همگی می ‌دانیم که چقدر در پیشرفت و ترقی زندگی ما تأثیر دارد. امروزه با گسترش استفاده از اینترنت در سراسر جهان، مرزها از بین رفته و افراد در هر کجای دنیا می ‌توانند با استفاده از برنامه های آموزش زبان حتی در گوشی موبایل خود، دانش خود را ارتقا داده و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. شاید یکی از دلایل اینکه اکثر افراد نگران سلامت موبایل خود هستند همین باشد که به وسیله آن می توانند با سراسر جهان در ارتباط باشند و حمل آن بسیار راحت است. ما سعی کردیم در این مقاله شما را با نمونه‌ هایی از بهترین برنامه‌ های آموزش زبان آشنا کنیم تا بتوانید از میان آنها به انتخاب خودتان، یک برنامه را تهیه کرده و استفاده کنید.

بهترین برنامه های آموزش زبان

امروزه آموزش زبان به ‌خصوص زبان انگلیسی به دلیل این‌ که یک زبان بین‌ المللی محسوب می‌ شود، از مهم‌ ترین و ضروری ‌ترین کار هایی است که باید انجام دهید؛ زیرا باعث موفقیت شما در حوزه ‌های مختلف بخصوص کار و تحصیل می ‌شود. آموزش زبان انگلیسی و یا هر زبان دیگری موجب رشد شخصیتی، فرهنگی و خلاقیت شما خواهد شد.

برای آموزش زبان روش ‌های سنتی و نوینی وجود دارند. یکی از این روش ‌های آموزش نوین، استفاده از بهترین برنامه های آموزش زبان است که به کمک آن می ‌توانید دانش زبان خود را بالا ببرید. برنامه‌ های آموزش زبان به زیر مجموعه‌ های آموزش زبان برای اندروید، آیفون و کامپیوتر تقسیم می ‌شوند که انتخاب آن به معیارها، نیازها و سیستم‌ عامل تلفن همراه شما بستگی دارد.

در این قسمت شما را با چند مورد از بهترین برنامه های آموزش زبان آشنا می ‌کنیم تا بتوانید به انتخاب خود، با یکی از آنها یادگیری زبان را شروع کنید.

اپلیکیشن Rosetta stone
نرم افزار Doulingo
اپلیکیشن ۶۰۰۰ واژه زبان انگلیسی به‌صورت تصویری
نرم افزار Memrise
اپلیکیشن  Drop visual
نرم افزار Hello English
اپلیکیشن Ef hello
نرم افزار Babble
اپلیکیشن Busuu

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی اندروید

یکی از بهترین راه‌ های یادگیری زبان انگلیسی، استفاده از نرم افزار آموزش زبان است. آموزش زبان هنگامی محقق می‌ شود که یا در آموزشگاه‌ های زبان شرکت کنید و یا از بهترین برنامه های آموزش زبان استفاده کنید. بهتر است بدانید که شما با استفاده از گوشی همراه خود می‌ توانید به تقویت زبان بپردازید. به ‌طوری ‌که اگر شما یک تلفن همراه اندروید داشته باشید، با استفاده از دانلود نرم افزار آموزش زبان انگلیسی اندروید می ‌توانید به یادگیری زبان خود کمک کرده و دانش زبان خود را بالا ببرید. نمونه ‌هایی از نرم افزار آموزش زبان انگلیسی اندروید را برایتان نوشته ایم:

اپلیکیشن Rosetta stone
نرم افزار Doulingo
اپلیکیشن آموزش انگلیسی با موسیقی چکامه
نرم افزار نصرت
اپلیکیشن English conversation practice
نرم افزار پک آموزش زبان انگلیسی

اپلیکیشن رایگان آموزش زبان انگلیسی برای آیفون

آموزش زبان برای ما ایرانی‌ ها سال‌ هاست که به یک موضوع مهم و قابل‌ توجه تبدیل شده است. شاید برای شما نیز پیش‌ آمده باشد که به دلایل مختلف نتوانید به آموزشگاه‌ های زبان مراجعه کنید و به همین دلیل آموزش زبان را به تعویق انداخته‌ اید. امروزه با ورود گوشی‌ های هوشمند و اپلیکیشن ‌های آموزش زبان می ‌توانید بدون دغدغه و به ‌سادگی آموزش ببینید. اگر گوشی شما دارای سیستم ‌عامل ios باشد با دانلود نرم افزار رایگان آموزش زبان انگلیسی می ‌توانید برای آیفون، زبان را در مکان و زمان مورد نظر خود آموزش ببینید. ما در قسمت زیر نمونه ‌هایی از برنامه رایگان آموزش زبان انگلیسی برای آیفون را به شما معرفی می ‌کنیم:

برنامه Rosetta stone
نرم افزار Memrise
برنامه Busuu
نرم افزار beelingu
اپلیکیشن voxy
نرم افزار fluentu

بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

همه ما می‌ دانیم که زبان انگلیسی یک زبان جهانی و بین ‌المللی است که در موفقیت افراد بسیار مؤثر است. به این دلیل آموزش زبان انگلیسی به فرزندانتان از زمان کودکی توصیه می ‌شود؛ زیرا می ‌تواند آینده درخشانی را برای کودک شما رقم بزند.

مشکلی که در آموزش زبان انگلیسی برای کودکان مطرح است، تأثیر زبان مادری روی لهجه انگلیسی کودکان است و این موضوع باعث می ‌شود تا کودکان نتوانند برخی از حروف و یا صداها را به ‌خوبی تلفظ کنند. پس بسیار حائز اهمیت است که کودکانتان را از سن پایین ‌تر یعنی زمانی که به مهد کودک می ‌فرستید، با زبان انگلیسی آشنا کنید تا بتوانید از پایه، زبان انگلیسی کودک خود را تقویت کنید. نمونه ‌هایی از بهترین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای کودکان را در قسمت زیر نام می بریم:

اپلیکیشن Lingo kides
نرم افزار English for kides
اپلیکیشن Fun English
نرم افزار Learn English kides
اپلیکیشن  نصرت برای کودکان

اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی بدون اینترنت

هنگام یادگیری زبان توسط اپلیکیشن ‌های آموزشی ممکن است برای شما حین آموزش کاری پیش آید و یا خسته شده باشید. در این هنگام باید آموزش را متوقف کرده و به انجام کار مورد نظر پرداخته و یا استراحت کنید. در این مواقع بهتر است که شما از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی بدون اینترنت استفاده کنید.

 مزیت دیگری که استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی بدون اینترنت برای شما وجود دارد این است که لازم نیست شما به‌ صورت تمام‌ وقت در اینترنت باشید. در این قسمت ما اپلیکیشن ‌هایی را به شما معرفی می‌ کنیم که این قابلیت را دارند که شما به ‌صورت آفلاین از درس ‌های صوتی، داستان ‌ها و دیالوگ‌ ها بهره ببرید؛ بدون آنکه از اینترنت تلفن همراه خود استفاده کنید.

برنامه Doulingo
اپلیکیشن ۵۰Languages
برنامه fluentu
اپلیکیشن  Phrasebook Pro Learn Languages
برنامه Rosetta stone

برنامه های آموزش زبان خارجی

یادگیری زبان های خارجه مدت هاست که به یک موضوع داغ بین ما ایرانی‌ ها تبدیل شده است. امروزه روشی جدید برای آموزش زبان خارجی یافت شده است که تنها با داشتن گوشی‌ های هوشمند می توانید به یادگیری زبان مورد علاقه خود بپردازید. در ادامه مقاله فهرستی از برنامه های آموزش چهار زبان پر طرفدار دنیا را برایتان جمع آموری کرده ایم. زبان مورد علاقه شما چیست؟

بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی رایگان

یکی از ارزشمندترین و بهترین کارهایی که می ‌توانید برای پیشرفت خود در زمینه‌ های مختلف شغلی و تحصیلی انجام دهید، آموزش زبان انگلیسی است. برای آموزش زبان انگلیسی راه ‌های مختلفی وجود دارند که یکی از آنها استفاده از برنامه ‌های آموزش زبان است. شما با استفاده از تهیه بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی رایگان می ‌توانید به‌ آسانی در این مسیر قدم برداشته و زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. در این بخش نمونه ‌هایی از بهترین برنامه آموزش زبان انگلیسی رایگان را به شما معرفی می ‌کنیم تا با هیجان و انگیزه بالاتری به یادگیری زبان بپردازید.

برنامه Doulingo
نرم افزار Memrise
اپلیکیشن Lingua.ly
نرم افزار Learn English grammer
اپلیکیشن Speaking pal English
نرم افزار Phrasalstein

بهترین برنامه های آموزش زبان کره ای

شاید افراد زیادی این عقیده را داشته باشند که آموزش زبان کره‌ ای یکی از سخت ‌ترین آموزش زبان ‌ها است. در صورتی ‌که این نظر اشتباه است و اگر به‌ صورت اصولی و استاندارد این زبان را آموزش ببینید، هیچ سختی و مشکلی را در این مسیر نخواهید دید.

 شما با استفاده از بهترین برنامه های آموزش زبان کره ای می ‌توانید در هر زمانی که مایل بودید به یادگیری زبان کره‌ ای بپردازید. در این قسمت نمونه‌ هایی از بهترین برنامه های آموزش زبان کره ای را برای شما عزیزان آورده ایم:

نرم‌افزار رزتا استون کره‌ ای با محیط فارسی
پکیج‌ های آموزش زبان کره‌ ای نصرت
نرم‌افزار OLC Korean Software
نرم‌افزار Book2 مناسب برای یادگیری زبان کره‌ ای توسط مبتدی ‌ها

بهترین برنامه های آموزش زبان آلمانی

امروزه زبان آلمانی بنا به دلایل مختلفی چون مهاجرت، تحصیل، کسب‌ و کار و … توانسته است مورد استقبال افراد زیادی قرار بگیرد. از این ‌رو برای آموزش زبان آلمانی، روش های مختلفی را ارائه داده اند که یکی از این روش ها استفاده از بهترین برنامه های آموزش زبان آلمانی است. زبان آموزان با استفاده از این اپلیکیشن ها می توانند بصورت آنلاین و آفلاین، زبان آلمانی را در هر شرایطی آموزش ببینند و دانش زبان خود را تقویت کنند. در ادامه به بیان لیستی از بهترین برنامه های آموزش زبان آلمانی پرداخته شده است که به وسیله آن ها می توانید آموزش زبان آلمانی را به سرعت شروع کنید.

اپلیکیشن FluentU
برنامه Rosetta Stone
نرم افزار Memrise
اپلیکیشن Anki
برنامه Busuu
اپلیکیشن iStart German
اپلیکیشن German Verb Conjugations by Brainscape
برنامه اپلیکیشن Babbel

بهترین برنامه های آموزش زبان فرانسه

در دوره ‌ای از زمان قرار داریم که اینترنت و امکانات به‌ قدری گسترش ‌یافته‌ اند که می ‌توانیم به‌آسانی به انجام کارهای روزمره و مورد علاقه خود بپردازیم. یکی از آنها آموزش زبان فرانسه است.

اگر شما قصد دارید بنا به دلایل شخصی زبان فرانسه را آموزش ببینید، ساده‌ ترین راه استفاده از بهترین برنامه های آموزش زبان فرانسه است که با استفاده از گوشی ‌های هوشمند و تبلت‌ ها امکان‌ پذیر است. ما در این قسمت شما را با تعدادی از بهترین برنامه های آموزش زبان فرانسه آشنا می‌ کنیم تا بتوانید بدون هدر دادن زمان آن ‌ها را دانلود کرده و استفاده کنید.

fluentu
Mind Snacks 
Mosa Lingua 
Rosetta Stone
Speak Easy

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین برنامه های آموزش زبان آشنا کنیم تا بتوانید با استفاده از آنها زبان خارجی خود را به‌صورت خود آموز تقویت کنید. شما با استفاده از بهترین برنامه های آموزش زبان که به دو نوع آنلاین و آفلاین موجود هستند، می‌توانید در هر زمان و مکانی که مایل بودید به یادگیری بپردازید و پیشرفت کنید.

منبع: تیم تحریریه زن شاد

اشتراک گذاری مطلب:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زن شاد
لطفا شماره موبایل خود را وارد نمایید
لطفا کد دریافت شده را وارد نمایید