مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
دانستنی­ های فال تاروت

دانستنی­ های فال تاروت

استفاده از انواع فال تاروت مانند فال تاروت کائنات یا فال تاروت عشق خیلی مرسوم است. در سال ۱۷۸۹ فردی به نام آتیلا کارت‌ هایی را مخصوص فال تاروت طراحی کرد. با استفاده از این کارت ‌ها افراد فالگیر یا پیشگو، فال تاروت یک کارتی، فال تاروت سه کارتی، فال تاروت چهار کارتی و فال تاروت شش کارتی می‌گیرند. این بسته کارت ۷۸ عدد کارت تاروت دارد که به دو بخش تقسیم می ‌شود. ۷۸ کارت تاروت به دو بخش کارت ‌های حکم با اسرار بیشتر (Major Arcana) و (Minor Arcana) یعنی اسرار کمتر تقسیم می ‌شوند. دسته اول یا کارت حکم شامل ۲۲ کارت و دسته دوم ۵۶ کارت را شامل می ‌شوند. برای گرفتن فال تاروت کائنات یا فال تاروت عشق می‌ توان از دسته اول و یا دسته دوم استفاده کرد.

فال تاروت عشق

برای گرفتن انواع فال تاروت باید ابتدا کارت‌ ها را با یکدیگر مخلوط کرد. سپس فرد پیشگو از کسی که قصد فال گرفتن دارد می ‌خواهد که ورق ‌ها را با دستی که با آن مسلط نیست به اصطلاح بر بزند. فرد باید برای گرفتن فال تاروت نیت کند و به سؤالات پیشگو پاسخ دهد. برای گرفتن انواع فال مانند فال تاروت یک کارتی و فال تاروت سه کارتی و … هر چه نیت شما شفاف ‌تر باشد، پاسخ‌ ها دقیق‌تر خواهند بود.

فال تاروت عشق معمولاً به روابط عاشقانه مربوط است و افرادی که درباره روابط عاشقانه خود سؤالی دارند، اقدام به گرفتن فال تاروت می‌ کنند. به عنوان مثال اگر فردی تردید دارد که وارد روابط عاشقانه شود یا خیر و یا اینکه آیا پارتنرش به او علاقه دارد یا نه می ‌تواند با استفاده از کارت تاروت فال بگیرد. البته برای گرفتن تصمیمات مهمی مانند انتخاب شریک زندگی، نباید تنها به یک پیش گویی و فال بسنده کرد. باید فرد شناخت کافی نسبت به پارتنر خود پیدا کند و تصمیم نهایی خود را بر اساس دلایل منطقی اتخاذ کند.

فال تاروت کائنات

شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که به پیش­ گویی و فال تاروت علاقه دارید. در گذشته نیز افراد ثروتمند و طبقه اشراف برای وقت ‌گذرانی از انواع فال تاروت مانند فال تاروت کائنات، فال تاروت عشق و … استفاده می‌ کردند. پیش­ گویی با استفاده از کارت ‌های تاروت کار پیچیده ­ای است و نیاز به مهارت دارد؛ بنابراین اگر شنیدید که شخصی فال تاروت یک کارتی و فال تاروت عشق می‌گیرد، ابتدا از تسلط و مهارت او مطمئن شوید.

امروزه وب‌ سایت ‌های متعددی هستند که به صورت اینترنتی فال تاروت کائنات، فال تاروت شش کارتی فال تاروت چهار کارتی یا فال تاروت سه کارتی می‌ گیرند. فقط کافی است وارد وب‌ سایت شوید و کارت ‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

فال تاروت یک کارتی

یکی از معروف ‌ترین روش ‌های گرفتن فال تاروت که پاسخگوی سؤالات شما در همه زمینه‌ ها مانند عشق، پول یا … خواهد بود، فال تاروت یک کارتی است. همان‌ طور که قبلاً اشاره کردیم گرفتن فال تاروت از گذشته تاکنون بیشتر جنبه سرگرمی داشته است؛ اما برخی افراد نیز اعتقاد راسخی به این‌ گونه پیشگویی ‌ها دارند. هر یک از ورق ‌های تاروت تعبیر و معنی خاصی دارند و در هر موقعیتی ممکن است تعبیر فال شما با یک کارت واحد متفاوت باشد.  این کار به تسلط و مهارت فرد پیشگو بستگی دارد. امروزه در فضای مجازی هم می ‌توان با انتخاب کارت، فال تاروت یک کارتی، فال تاروت سه کارتی یا فال تاروت چهار کارتی، فال تاروت شش کارتی گرفت. کافی است ابتدا نیت کنید، با فکری آزاد تمرکز کنید، سپس یکی از کارت‌ های موجود در سایت مورد نظر را انتخاب کنید و منتظر تعبیر فال خود باشید.

فال تاروت سه کارتی

نحوه گرفتن فال تاروت سه کارتی به این صورت است که ابتدا وارد سایت مورد نظر خود می‌ شوید و سه کارت را انتخاب می ‌کنید. سپس کارت ‌ها برای شما به نمایش در می‌آیند و توضیحات لازم در رابطه با نیت شما و تصویر کارت نشان داده می ‌شود. به عنوان مثال اگر وضعیت فال شما مشکوک باشد، تعبیر فال در رابطه با خطرات احتمالی که برای شما پیش می ‌آید، خواهد بود. قبلاً هم گفتیم این کار بیشتر جنبه سرگرمی دارد و پذیرش یا عدم پذیرش نتایج تاروت سه کارتی و حتی فال تاروت چهار کارتی یا فال تاروت شش کارتی به دیدگاه شما بستگی دارد.

فال تاروت چهار کارتی

نحوه گرفتن فال تاروت به صورت اینترنتی با فال گرفتن نزد یک پیشگوی با تجربه متفاوت است. به عنوان مثال برای فال گرفتن توسط پیشگو بایستی هزینه ‌های گزافی بپردازید و اطمینان حاصل کردن از درست بودن کار پیشگو نیز کار ساده ‌ای نیست؛ اما برای گرفتن فال تاروت به صورت آنلاین تنها کافی است عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید و سری به سایت ‌های اینترنتی بزنید که فال تاروت آنلاین می‌ گیرند. سپس نیت کنید و از بین کارت های موجود یکی را انتخاب کنید. البته انتخاب تعداد کارت بستگی به نوع فال شما دارد. ممکن است نیاز باشد چند کارت را انتخاب کنید.

فال تاروت شش کارتی

قبل از انتخاب کارت هنگام گرفتن فال تاروت شش کارتی اینترنتی باید چشمان خود را ببندید و تمرکز کنید. پس از تمرکز کردن افکار روی نیت مورد نظر، می ‌توانید چشمانتان را باز کنید و کارت را انتخاب کنید. پس از چند ثانیه تعبیر فال تاروت شما به نمایش در می ‌آید.

تفاوت فال تاروت یک کارتی با فال تاروت سه کارتی

تفاوت فال تاروت یک کارتی با فال تاروت سه کارتی اینترنتی، در انتخاب کارت است. به عنوان مثال در نوع اول تنها یک کارت انتخاب می‌ شود. اما در نوع دوم باید سه کارت انتخاب شود تا تعبیر فال برای شما به نمایش در بیاید. بنابراین تفاوت فال تاروت یک کارتی با فال تاروت سه کارتی این است که کارت ­های انتخاب شده یک و سه کارت هستند.

کلام آخر

در آخر لازم است این نکته را خاطرنشان کنیم که اعتقاد به فال و پیشگویی تنها برای سرگرمی و وقت گذرانی مناسب است. بنابراین این‌ که ما زمام زندگیمان را به دست یک پیشگو بدهیم و تمام برنامه ‌های زندگیمان را بر اساس تعبیر فال بچینیم، کار درستی نیست. استفاده از فضای مجازی برای فال گرفتن هم فقط برای سرگرمی است و ما این نتایج را تائید یا رد نمی­کنیم.

اشتراک گذاری مطلب:

مطالب مرتبط

2 پاسخ به “دانستنی­ های فال تاروت”

  1. سارا میری گفت:

    من اعتقادی به این فال ها ندارم راستش، ولی خیلی لذت بردم از خوندن مقاله تون، جالب بود برام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زن شاد
لطفا شماره موبایل خود را وارد نمایید
لطفا کد دریافت شده را وارد نمایید