مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
scary places

جرات داری به این مکان ها سفر کنی؟ ترسناک ترین مکان های دنیا

تا به حال به ترسناک ترین کشور دنیا فکر کرده اید و می دانید کدام کشور لقب ترسناک ترین کشور را به خود اختصاص داده است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت امکان اینکه از یک کشور به عنوان ترسناک ترین کشور دنیا نام ببریم در واقع وجود ندارد؛ زیرا کشورهای بسیاری هستند که جاذبه های ترسناک مختلفی را در دل خود دارند. حال در ادامه مقاله برخی از آنها را معرفی می کنیم تا با چند نمونه از ترسناک ترین کشورهای جهان آشنا شوید.

ترسناک ترین مکان های دنیا

در هر گوشه از این جهان، رازی نهفته است که مطلع شدن از آن‌ ها برای شما بدون شک جالب خواهد بود. از همین رو تصمیم داریم در این مقاله به معرفی ترسناک ترین مکان های دنیا بپردازیم تا با آن‌ ها آشنا شوید.

ترسناک ترین جنگل ایران

جنگل ها از زیباترین مکان هایی هستند که بسیاری از افراد علاقه مند به بازدید از آن ها هستند، اما نباید فراموش کنید که جنگل ها در کنار زیبایی، می توانند از ترسناک ترین مکان های دنیا هم محسوب شوند. بازدید از چنین جنگل هایی دل و جرات می‌ خواهد و هر کسی نمی پذیرد که از چنین مکان هایی دیدن کند. حال تصمیم داریم در این قسمت از مقاله ترسناک ترین جنگل ایران را به شما معرفی کنیم.

ترسناک ترین جنگل ایران در نزدیکی مشهد و حوالی روستا سربرج قرار دارد که علیرغم زیبایی بی ‌نظیرش بسیار ترسناک است. به محض تاریک شدن هوا از این جنگل صداهای عجیب و غریب و ترسناک به گوش می رسد که طبق گفته افراد و گردشگران این صداها شبیه به جیغ هستند. به همین دلیل نام این جنگل را جیغ گذاشته اند و باید گفت صداها اصلا به صداهایی چون صدای پرندگان یا وزش باد شبیه نیستند.

ترسناک ترین جنگل ایران، یعنی جنگل جیغ تا پیش از سال ۱۳۹۰ به این شکل نبود و هیچ صدایی از آن به گوش نمی رسید. پس از سال ۱۳۹۰ هم صداها شروع شدند و هم رودخانه جنگل خروشان شد و همین موضوع میزان ترسناک بودن جنگل را افزایش داد. همچنین باید متذکر شد یکی دیگر از ترسناک ترین مکان های دنیا که از قضا جنگل هم می باشد، واقع در ژاپن می باشد. از این جنگل اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما می ‌گویند در این جنگل سالانه ۱۰۰ نفر دست به خودکشی می زنند.

مکان های ترسناک افغانستان را میشناسی؟

کشور افغانستان به ‌دلیل جمعیت بسیار زیادی که دارد، یک محیط شلوغ و پر ازدحام محسوب می شود. همچنین این کشور و شهرهای آن همگی بافت قدیمی دارند و شما می ‌توانید خانه‌ های گلی فراوانی که ظاهر ترسناک و مخوف دارند را در سطح شهر مشاهده کنید.

از دیگر مکان های ترسناک افغانستان می ‌توان به جنگل هایی که در گوشه و کنار این کشور قرار دارند نیز اشاره کرد. این جنگل ‌ها علاوه بر آنکه درخت‌ های مخوف و ترسناک دارند بسیار آلوده و کثیف هم هستند. البته آلودگی و کثیفی در اکثر مناطق افغانستان قابل مشاهده است و همین موضوع سبب این است که بیشتر این مناطق به عنوان مکان های ترسناک افغانستان شناخته شوند.

جزیره عروسک ها؛ یک مکان ترسناک در مکزیک

در راستای معرفی ترسناک ترین مکان های دنیا باید به جزیره عروسک ها نیز اشاره کرد. این جزیره که در مکزیک واقع شده، از جاذبه های توریستی این کشور محسوب می شود و تعداد کمی از افراد شجاعت بازدید از این مکان را پیدا می کنند. در این جنگل شما می‌ توانید هزاران عروسکی را مشاهده کنید که به طور ترسناکی از درخت ها آویزان هستند.

بسیاری از مردم بومی این منطقه می‌گویند که جزیره عروسک ها محل زندگی ارواح است. حیوانات این جزیره انسان هایی هستند که به حیوان تبدیل شده اند. درباره جزیره عروسک ها هیچ اطلاعات دقیقی در دسترس نیست و تنها داستان و افسانه های مختلفی از آن به گوش می رسد.

حال امروزه بسیاری از موسسه های گردشگری که شرایط بازدید از ترسناک ترین مکان ها را فراهم کردند، شما را هنگام شب برای بازدید از جزیره عروسک ها به این مکان می برند. بازدید از این منطقه در روز به اندازه کافی ترسناک است و قطعا بازدید از آن در شب، ترسناک ترین خاطره را برای شما رقم خواهد زد.

مز و راز تپه صلیب ها در لیتوانی

مورد دیگر از ترسناک ترین مکان های دنیا که قرار است آن را معرفی کنیم در لیتوانی قرار دارد. تپه صلیب ها منطقه ای است که تصمیم داریم راجع به آن صحبت کنیم. این تپه نماد درد و رنج مردم این سرزمین است و شما می توانید روی آن هزاران صلیب را مشاهده کنید. در سال ۱۷۹۵ میلادی، امپراطوری شوروی لیتوانی را تحت سلطه خود درآورد و پس از آن سایر کشورها نیز به لیتوانی دست درازی کردند.

تمام این اتفاق ها باعث شدند که امنیت در این منطقه به شدت کم شود و مردم از شرایط ناراضی باشند. از آنجایی که مردم در لیتوانی اکثرا مسیحی بودند، به نشانه اعتراض صلیب ها را به روی تپه ای قرار دادند و آنجا به راز و نیاز پرداختند. تعداد صلیب ها روز به روز بیشتر شد، به طوری که تپه صلیب ها شکل گرفت. این مکان علاوه بر آنکه به عنوان یکی از ترسناک ترین مکان ها شناخته می شود، یک منطقه برای زیارت نیز محسوب می شود و افراد زیادی سالانه از تپه صلیب ها بازدید می کنند.

دهکده کراکو، منطقه ای خالی از سکنه

بدون شک مکان هایی که جن زده هستند از ترسناک ترین مکان های دنیا به شمار می آیند. دهکده کراکو در ایتالیا یکی از این مکان ها است. این دهکده طبیعت بسیار زیبایی دارد و می توانید اطراف آن صخره ها و کوه هایی را مشاهده کنید. در دهکده کراکو خانه های خالی از سکنه بسیار زیاد است و همین موضوع سبب این شد که افراد این خانه ها را متعلق به جن ها بدانند.

البته در ایتالیا علاوه بر دهکده کراکو، منطقه های مختلف دیگری نیز وجود دارند که افراد معتقد هستند این مکان ها جن زده اند، بنابراین ایتالیا برای افرادی که به بازدید از ترسناک ترین مکان های دنیا علاقه دارند گزینه ی مناسبی خواهد بود.

JIGH JUNGLE

پریپیات

اگر به کسب اطلاعات درباره ترسناک ترین مکان های دنیا علاقه دارید، از پریپیات غافل نشوید. احتمالا درباره انفجار و آتش سوزی نیروگاه چرنوبیل شنیده اید و می دانید که بزرگ ترین فاجعه انسانی در اوکراین است. این انفجار و آتش سوزی ۹ روز طول کشید و در این بازه زمانی بسیاری از افراد جان خود را از دست دادند. بسیاری از افراد دیگر نیز به دلیل اثرات رادیو اکتیو دچار مشکل شدند.

این فاجعه، پریپیات را به یک مکان ترسناک و متروکه تبدیل کرد و اکنون نیز نمی توان برای مدت زمان طولانی در پریپیات ماند. شما می توانید با مشاهده تصاویری از این فاجعه و این منطقه به رازآلود و ترسناک بودن آن پی ببرید.

سخن آخر

در این مقاله ترسناک ترین مکان های دنیا را معرفی کردیم و داستان هریک را شرح دادیم. حال شما می‌ توانید در صورت تمایل از هر کدام از این مناطق که دوست دارید، بازدید کنید و تجربه ی خاص و ترسناکی را برای خود بسازید. همچنین عکس و فیلم های مختلفی از مناطق دیگر جهان در دسترس است که می‌ توانید آن ها را مشاهده کنید.

منبع: تیم تحریریه زن شاد

اشتراک گذاری مطلب:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زن شاد
لطفا شماره موبایل خود را وارد نمایید
لطفا کد دریافت شده را وارد نمایید