مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
مو های دکلره شده

بهترین محصولات مراقبتی از مو های دکلره شده | انواع نرم کننده‌ ها + انواع شامپو ها

همه ما می ‌دانیم که دکلره کردن، آسیب زیادی به مو می زند. به همین دلیل، اغلب افرادی که این کار را انجام می ‌دهند، به دنبال روش ‌هایی هستند که بتوانند آسیب ‌مو های دکلره شده آن را جبران کنند. این افراد برای جبران آسیب‌ ها، می ‌توانند از محصولات مراقبتی همچون شامپو های مختلف، ماسک‌ های مختلف و… استفاده کنند. اگر شما هم جز این افراد هستید، برای آشنایی با انواع این محصولات، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه مقاله بهترین برند های این محصولات را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

دکلره مو چیست و نحوه و روش انجام آن چگونه می ‌باشد؟

یکی از روش ‌های اصلی رنگ کردن مو، دکلره است که در این روش، رنگ طبیعی رنگدانه ‌های مو از بین می ‌رود و افراد می ‌توانند مو های خود را بلوند و یا رنگ ‌های فانتزی همانند بنفش، صورتی و… کنند. دکلره کردن، نرمی و لطافت مو ها را از بین می‌ برد و سبب خشک و زبر شدن مو ها می‌ گردد. علاوه بر این، عوارض جبران ناپذیری را برای مو ها ایجاد می‌ کند.

برای دکلره کردن دو روش وجود دارد که شامل دکلره کردن با فویل و دکلره کردن با کلاه، می ‌باشند. در روش اول، افراد ابتدا باید مو را به چند دسته کوچک تقسیم کرده و به خوبی شانه کنند. افراد پس از شانه کردن، باید اکسیدان و پودر دکلره را به میزان لازم در ظرفی ریخته و مخلوط کنند. سپس، ترکیب به دست آمده را بر روی مو ها قرار داده و پس از اتمام، مو ها را داخل فویل بپیچند. این روش، اغلب برای افرادی که می‌ خواهند با کمک دکلره مو های خود را هایلایت کنند نیز مناسب است.

در روش دوم یعنی دکلره کردن با کلاه، افراد باید همانند روش اول، مو ها را به چند دسته تقسیم کرده و به خوبی شانه کنند. سپس، کلاه مخصوص را بر روی سر قرار داده و مو ها را با کمک قلاب مخصوص، از کلاه خارج کنند. پس از آن، باید اکسیدان و پودر دکلره مورد نظر را به میزان کافی ریخته و ترکیب نمایند. در نهایت، باید ترکیب به دست آمده را بر روی مو هایی که خارج کرده ‌اند، گذاشته و صبر کنند تا مو ها رنگ بگیرند.   

محصولات مراقبت از موی دکلره شده

 به یاد داشته باشید که بهتر است به طور مکرر مو های خود را دکلره نکنید؛ در غیر این صورت، دکلره کردن مو ها به صورت مداوم و پی در پی، عوارض جبران ناپذیری را برای مو هایتان به همراه خواهد داشت. برای محافظت و مراقبت از مو های دکلره شده خود، می ‌توانید انواع شامپو های مخصوص مثل شامپو مو دکلره شده، شامپو تثبیت کننده رنگ مو و… را تهیه کرده و استفاده کنید. علاوه بر این، می ‌توانید محصولات مراقبت از موی دکلره شده دیگری همچون انواع نرم کننده مو های دکلره شده، انواع ماسک‌ مو دکلره و… را تهیه کرده و مصرف کنید. برای آشنایی کامل با انواع محصولات مراقبت از موی دکلره شده، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

انواع شامپو مو دکلره شده

همان طور که بیان شد، یکی از محصولات مراقبت از موی دکلره شده، شامپو مو دکلره شده است. شامپو مو دکلره شده، دارای انواع مختلفی است که برخی از بهترین برند ها و مدل ‌های آن، شامل موارد زیر می ‌باشند:

شامپو مورینگا امو مخصوص مو های رنگ و دکلره شده حجم ۴۰۰ میل

این شامپو، با تامین مواد مغذی، مرطوب کردن و… مو های آسیب دیده را ترمیم می‌ کند. همچنین، شامپو مورینگا امو، سبب تثبیت رنگ مو و افزایش درخشنگی آن نیز می ‌گردد.

شامپو سیمفونی مخصوص مو های دکلره شده و مو های رنگ شده حجم ۳۰۰ میلی لیتر

شامپو مو دکلره شده سیمفونی، فاقد سولفات و پارابن است که سبب تقویت و آبرسانی مو ها می‌ گردد. علاوه بر این، شامپو سیمفونی، رنگ را تثبیت کرده و براق و درخشان می‌ کند.

شامپو کراتیل مخصوص مو های رنگ و دکلره شده

شامپو مو دکلره شده کراتیل آروآل، حاوی مقدار زیادی کراتین ریز مولکولی هیدرولیز شده است و از الیاف مو در برابر مواد دکلره محافظت می ‌کند. این محصول همچنین، سبب تثبیت رنگ مو ها شده و از کدر شدن آن نیز پیشگیری می ‌کند.

معرفی ۴ تا از بهترین شامپو تثبیت کننده رنگ مو

شامپو تثبیت کننده رنگ مو نیز دارای انواع مختلفی هستند که برخی از بهترین این شامپو ها، شامل موارد زیر اند:

سینره، حجم ۲۵۰ میلی لیتر تثبیت کننده رنگ مو

شامپو تثبیت کننده رنگ مو سینره، حاوی عصاره انار و پلیمر های سیلیکونی است که سبب ترمیم و تثبیت رنگ مو ها می ‌گردد. علاوه براین، شامپو انار سینره، مو ها را درخشان و خوش حالت هم می‌ کند.

شامپو هیدرودرم، حجم ۲۵۰ میلی لیتر تثبیت کننده رنگ مو

این محصول، علاوه بر تثبیت کردن رنگ، مو ها را درخشان، براق و خوش حالت نیز می ‌کند.

شامپو لورآل برای تثبیت رنگدانه‌های مو حجم ۴۰۰ میلی لیتر

تثبیت کننده رنگ مو لورآل، حاوی مواد نرم کننده، مرطوب کننده و محافظت کننده است که از ریشه تا نوک مو ها را تقویت کرده و از آن ‌ها در برابر آسیب ‌های محیطی، مراقبت می‌کند.

شامپو نیوا مدل Color Protect تثبیت کننده رنگ مو حجم ۲۵۰ میلی لیتر

نیوا، یکی از محبوب ‌ترین برند های شامپو است که توسط کشور آلمان تولید شده است. این محصول، به دلیل داشتن عصاره‌ های مختلف، سبب تثبیت رنگ مو ها و تقویت آن ‌ها می‌ گردد.

انواع ماسک مو دکلره کدامند؟

علاوه بر شامپو های مخصوص، شما می ‌توانید انواع ماسک‌ مو دکلره را نیز تهیه کرده و استفاده کنید که برخی از بهترین این ماسک ‌ها را در قسمت زیر برایتان آورده ایم:

ماسک مو اکتای حجم ۸۰۰ میلی لیتر مخصوص مو های دکلره شده

ماسک مو دکلره اکتای توسط کشور عزیزان ایران ساخته شده است وحاوی عصاره انار است. این محصول، مو ها را تقویت و درخشان می‌ کند.

ماسک مو لورآل مدل Color Vive مخصوص مو های دکلره شده و مو های رنگ شده حجم ۳۰۰ میلی لیتر

مواد مغذی موجود در ماسک مو دکلره لورآل، با نفوذ به عمق مو ها، آن‌ ها را تقویت، نرم، مرطوب صاف، براق و درخشنده می‌کنند.

انواع بهترین نرم کننده مو های دکلره

علاوه بر شامپو ها و ماسک ‌ها، مصرف نرم کننده‌ ها نیز برای مو های رنگ و دکلره شده مفید هستند که برخی از بهترین نرم کننده مو های دکلره را با هم می خوانیم:

نرم کننده فولیکا حجم ۲۰۰ میلی لیتر مخصوص مو های رنگ و دکلره شده

نرم کننده مو های دکلره شده فولیکا، توسط کشور ایران ساخته شده و برای بانوان مناسب است. این محصول، مو های رنگ شده را تقویت و ترمیم می‌ کند.

نرم کننده لروکس مدل MATRIX

نرم کننده مو های دکلره شده لروکس، دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و دارو است که توسط کشور عزیزمان ایران ساخته شده است. این محصول، هم برای بانوان و هم برای آقایان مناسب است و مو های آن‌ ها را ترمیم و درخشان می‌ کند.

علاوه بر موارد نام برده، نرم کننده‌ های دیگری نیز برای مو های دکلره وجود دارند، مانند:

نرم کننده مو واتیکا مدل  Honey and Eggمخصوص موهای رنگ و دکلره شده حجم ۴۰۰ میلی لیتر

  • سینره، نرم کننده مخصوص مو های دکلره شده حجم ۴۰۰ میلی لیتر
  • نرم کننده مو ملونی مخصوص مو های رنگ شده حجم ۴۰۰ میلی لیتر
  • نرم کننده مو اُلی ژن مخصوص مو های دکلره شده مدل Hair Conditioner

انواع شامپو مو ویتامینه و شامپو تقویتی مو های دکلره شده

شامپو مو ویتامینه و شامپو تقویتی مو های دکلره شده، محبوب‌ ترین انواع شامپو هایی هستند که برخی از بهترین آن‌ ها شامل موارد زیر اند:

  • بانتا کلین حجم ۴۰۰ میلی لیتر مدل قهوه، شامپو تقویتی مو های دکلره شده
  • شامپو مو ویتامینه گینزا حجم ۴۰۰ میلی لیتر
  • کیو، شامپو تقویتی موهای دکلره شده
  • شامپو مو ویتامینه گلان حجم ۴۰۰ میلی لیتر
  • فیتو، شامپو تقویتی موهای دکلره شده

کلام آخر

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با انواع محصولات مراقبت از موی دکلره شده آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که در هنگام خرید محصولات ذکر شده، ابتدا به تاریخ انقضا آن‌ ها توجه کنید و در صورت گذشت تاریخ انقضا، هرگز آن‌ها را تهیه نکنید؛ زیرا این محصولات نه تنها مو های شما را تقویت و ترمیم نمی‌کنند، بلکه به مو های شما آسیب هم می ‌رسانند.

اشتراک گذاری مطلب:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زن شاد
لطفا شماره موبایل خود را وارد نمایید
لطفا کد دریافت شده را وارد نمایید