مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
Decorate the Haft Sin

امسال سفره هفت سین خود را زیباتر از همیشه بچینید

شما برای تزیین هفت سین ۱۴۰۱ چه طرحی را پیشنهاد می دهید؟ اولین موضوعی که باید در تزیین هفت سین ۱۴۰۱ به آن توجه کنید یک رنگ مناسب و هماهنگ با وسایلی است که در سفره هفت سین ۱۴۰۱ قرار دهید.

استفاده از رنگ های مکمل یکدیگر می تواند جلوه خاصی به هفت سین ۱۴۰۱ بدهد. قبل از اینکه سفره هفت سین خود را بچینید باید سبک چیدمان خود را انتخاب کنید. آیا دوست دارید یک سفره هفت سین سنتی داشته باشید یا یک هفت سین مدرن با رنگ های مختلف. برای چیدمان هفت سین ۱۴۰۱ بهتر است از یک میز مناسب استفاده کنید تا جلوه زیبایی داشته باشد. همینطور اینکه فقط مخصوص این کار باشد و شما نیازی برای تغییر آن نداشته باشید. در این مطلب قصد داریم با نحوه چینش یک سفره هفت سین مدرن شما را همراهی کنیم تا هفت سین ۱۴۰۱ به یاد ماندنی ترین چیدمان را در عکس های خود داشته باشید.

اصول چیدمان سفره هفت سین

برای اینکه بتوانید سفره هفت سین را جایی قرار دهید که به زیبایی جلوه کند باید تصمیم بگیرید که دوست دارید اصول چیدمان سفره هفت سین روی میز باشد یا قرار است روی زمین یک طرح ساده را ایجاد کنید. اگر اصول چیدمان سفره هفت سین شما به صورت سنتی است با رعایت نوعی تقارن می توانید به زیبایی که دوست دارید نزدیک شوید.

برای اصول چیدمان سفره هفت سین نیاز نیست هر کدام از وسایل سفره را یک طرف سفره قرار دهید. همینطور نیاز نیست وسایل سفره هفت سین را به صورت گرد یا به صورت منظم کنار هم بچینید. شما با اصول چیدمان سفره هفت سین می توانید تنها به زیبایی سفره خود فکر کنید. امروزه سفره هفت سین با اصولی متفاوت در میز ها و یا در خانه قرار می گیرند. هفت سین آویزی، سفره هفت سین در یک حباب شیشه ای نیز می تواند یک ایده متفاوت باشد

ظروف هفت سین

استفاده از ظروف هفت سین زیبا و قرار دادن ظرف های مخصوص برای وسایل هفت سین ۱۴۰۱ تبدیل به یک دغدغه برای ما شده . برای خرید ظروف هفت سین بهتر است به نکاتی نیز توجه کنید تا ظرف هایی بی کیفیت را خریداری نکنید. امروزه ظرف های هفت سین با جنس های مختلف در بازار عرضه می شود که عبارت اند از: چوبی، پلاستیکی، فلزی و غیره. اقلام وسایل، در سفره هفت سین با یکدیگر متفاوت است.

تعدادی از وسایلی که باید در ظروف هفت سین قرار دهید به هفت ظرف مخصوص نیاز دارید. همچنین برخی از وسایل برای قرار دادن تخم مرغ و وسایل تزیینی مورد استفاده قرار می گیرند. مواردی که باید در خرید ظروف هفت سین دقت کرد رنگ این ظرف ها است. به همین دلیل توصیه می کنیم حتما رنگ سفره خود را به یاد داشته باشید تا ظروف هفت سین را به همان رنگ خریداری کنید. طراحی روی وسایل هفت سین کاملا سلیقه ای بوده و شما می توانید به خرید طرح های سنتی و یا امروزی سفره هفت سین، آن را خریداری کنید.

میز سفره هفت سین

شما می توانید هفت سین ۱۴۰۱ را روی یک میز بچینید. زیرا می توانید تا پایان تعطیلات میز سفره هفت سین خود را در گوشه ای از خانه نگه داری کنید و به خانه خود جلوه زیبایی بدهید. میز سفره هفت سین اگر گرد باشد می تواند در کنار خانه شما بسیار زیبا جلوه کند همچنین شما می توانید یک رومیزی شیک و سنتی از نوع ترمه روی میز سفره هفت سین خود قرار دهیدتا جذابیت خاصی به هفت سین خانه شما بدهد.

مدل سفره هفت سین

امروزه سکونت در خانه های آپارتمانی باعث شده که مدل سفره هفت سین به صورت کوچک و خاص در کنار خانه تزیین شود برای این کار ما چند ایده به شما یاد می دهیم تا بتوانید به کمک آن ها یک مدل سفره هفت سین کوچک اما شیک داشته باشید. شما می توانید با استفاده از یک سینی پلاستیکی یا فلزی رنگ شده ، استفاده از یک شیپور بلند، سیم های مخصوص لحیم کاری برای قرار دادن وسایل هفت سین ۱۴۰۱ یک مدل سفره هفت سین کوچک در آپارتمان خود داشته باشید.

یک مدل سفره هفت سین نیز برای قرار دادن روی میز با رنگ های سنتی می تواند جلوه خاصی به خانه شما دهد. با استفاده از یک گلدان آبی یا هر رنگی که دوست دارید و با استفاده از سیم های مخصوص لحیم کاری، به شکل یک درخت تزیین کنید و وسایل هفت سین ۱۴۰۱ را روی آن قرار دهید.

 ایده تزیین سفره هفت سین

برای طرحی یک سفره برای هفت سین ۱۴۰۱ ایده های متنوعی وجود دارد. ایده تزیین سفره هفت سین می تواند روی یک میز پهن شود با استفاده از یک طراحی مدرن یا با ترمه های سنتی. ایده تزیین سفره هفت سین می تواند با یک میز شیشه ای و با انواع شمع ها انجام شود. وقتی شما روی یک میز شیشه ای هفت سین ۱۴۰۱ را قرار می دهید می توانید انواع نور را در سفره خود ببینید که جلوه ای خاص به آن خواهد داد. با استفاده از پارچه های ساتن رنگی می توانید یک ایده تزیین سفره هفت سین داشته باشید که با قرار گرفتن تمام تزیینات یک جلوه زیبایی به خانه شما بدهد.

مدل ماکسیمال سفره هفت سین

سبک ماکسیمال به طراحی گفته می شود که انواع وسایل، در رنگ های خیلی جیغ و یا شاد مورد استفاده قرار گیرد. مدل ماکسیمال سفره هفت سین بسیار قابل توجه قرار خواهد گرفت و بیشتر برای نمایشگاه ها در موقع عید نوروز استفاده می شود. این مدل از سفره هفت سین بسیار متفاوت است; شما می توانید با انواع اکلیل های شاد و پارچه های جیغ و بسیار قابل توجه، سفره هفت سین خود را تزیین کنید. مدل ماکسیمال سفره هفت سین می تواند یک نوع درخشندگی خاصی با استفاده از رنگ های مختلف و بسیار شاد در طراحی سفره هفت سین داشته باشد.

مدل مینیمال هفت سین

با استفاده از مدل مینیمال هفت سین از طراحی های شلوغ خود بکاهید و سعی کنید از میز های سفید و وسایل ساده استفاده کنید. با استفاده از وسایل شیشه ای می توانید مدل مینیمال هفت سین خود را طراحی کنید. برای ایجاد مدل مینیمال هفت سین از رنگ های ملایم و یا هم رنگ استفاده کنید. این رنگ ها به شما کمک می کند تا یک مدل مینیمال هفت سین داشته باشید. بهتر است سفره ای که انتخاب می کنید ساده باشد تا بتواند یک مدل مینیمال هفت سین داشته باشید.

منبع: تیم تحریریه زن شاد

اشتراک گذاری مطلب:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زن شاد
لطفا شماره موبایل خود را وارد نمایید
لطفا کد دریافت شده را وارد نمایید