مدت زمان مطالعه: ۴ دقیقه
phone

آموزش ساخت شماره مجازی با کمترین هزینه

باید بدانید ساخت شماره مجازی تنها برای افراد سرمایه گذار و کار آفرین استفاده نمی شود، بلکه هر شخصی می تواند برای خود به ساخت این شماره ها با کمترین هزینه بپردازد. بهتر است بدانید با ایجاد یک شغل مناسب، بهترین راه برای ارتباط با مخاطب و کاربران ساخت شماره مجازی است. همانطور که می دانید شماره مجازی در اصل یک شماره تلفن است که بر پایه خط تلفن نیست. از این رو ما تصمیم گرفته ایم در این مقاله در رابطه با روش ساخت شماره مجازی و برنامه هایی که می توان در این راستا از آنها استفاده کرد توضیحاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

شماره مجازی چیست؟

در جهانی که ما زندگی می کنیم بیشتر افراد و کشور ها قصد دارند خط تلفن ثابت را به گونه ای از میان بردارند و شماره های مجازی را جایگزین آن ها کنند. اینگونه شماره ها این امکان را برای کاربر ایجاد می کند که شما در یک کشور آسیایی زندگی می کنید اما یک شماره کانادایی داشته باشید. در شماره تلفن مجازی دیگر موقعیت مکانی مطرح نیست و شما از هر کشوری که شماره آن را ساخته باشید می توانید به یک کشور دیگر تماس بر قرار کنید.

بیشتر بخوانید: با معرفی چند اپلیکیشن خفن عکس ات رو حرفه ای ادیت کن.

برنامه های ساخت شماره مجازی

بسیاری از برنامه ها مثل واتساپ و اینستاگرام برای ثبت نام احتیاج به ثبت یک شماره دارند. ممکن است شما به دلایل امنیتی یا غیره دوست نداشته باشید شماره خود را ثبت کنید، علاوه بر این اگر شما دوست داشته باشید یک اکانت جدید بسازید نیازمند یک شماره جدید نیز هستید. در این مطلب قصد داریم بهترین برنامه های ساخت شماره مجازی را به شما معرفی کنیم.

TalkU بهترین برنامه برای ساخت شماره مجازی

TalkU بهترین برنامه برای ساخت شماره مجازی

برنامه های ساخت شماره مجازی مثل talku پر امتیاز ترین برنامه های مخصوص این کار محسوب می شوند. در هر کجای دنیا باشید از طریق برنامه های ساخت شماره مجازی می توانید شماره دوم نیز بسازید و یا با آن تماس بگیرید. کیفیت تماس این برنامه عالی و سرعت اپلیکیشن بسیار بالا است. بیشتر امکانات این برنامه رایگان است و کاملا امن می باشد.

Numero Esim

از دیگر برنامه های مخصوص این کار که بیشتر برای کشور کانادا و آمریکا می باشد، اپلیکیشن معروفی است که از آن نام بردیم. شما این امکان را دارید که از این برنامه های ساخت شماره مجازی برای واتساپ استفاده کنید تا بتوانید تماس های بین المللی برقرار کنید. از طریق وای فای هم می توان از این برنامه های ساخت شماره مجازی استفاده کرد. با استفاده از این برنامه به صورت رایگان از خدمات بین المللی بهره ببرید و به عنوان شماره دوم در گوشی خود به صورت همیشگی استفاده کنید.

Numero Esim

برنامه Texnow

این برنامه های ساخت شماره مجازی بر روی سیستم عامل اندروید و آی او اس قابل نصب است. در این برنامه می توانید شماره های کشور کانادا و ایالت متحده را در دسترس داشته باشید. استفاده از شماره مجازی زمانی برای شما مفید است که یک سرویس خاص در کشور شما مسدود یا فیلتر شده است. به این ترتیب شما با شماره مجازی خود می توانید از این برنامه ها به صورت رایگان استفاده کنید.

روش ساخت شماره مجازی

روش ساخت شماره مجازی بدین گونه است که شما ابتدا باید یک اپلیکیشن نصب کنید، سپس یک کد تایید بر روی تلفنتان خواهد آمد. بر فرض مثال بعد اینکه اکانت خود را تایید کردید یک شماره اکانت فیلیپین به شما تعلق خواهد گرفت که با شماره +۶۳ شروع می شود. در یکی دیگر از برنامه های مخصوص انجام این کار به نام Smart Call شما می توانید یک شماره با پیش شماره اندونزی دریافت کنید. برای ساخت شماره مجازی از کشور اندونزی کافی است که اکانت خود را در این برنامه تایید کنید. با استفاده از این شماره ها می توانید در شبکه های مختلف، پیامک یا تماس تلفنی دریافت کنید.

معرفی سایت شماره مجازی

برای ساخت یک شماره مجازی مطمئن شما احتیاج دارید که به سایت شماره مجازی مراجعه کنید. باید توجه داشته باشید کیفیت این سایت ها تضمین شده نیستند. در سایت شماره مجازی به راحتی می توانند اکانت های شما را هک نمایند و یا اطلاعات شما را به سرقت ببرند. برای انجام این کار بهتر است بر روی سایت شماره مجازی کلیک کنید و ما در این مطلب چند سایت شماره مجازی را برای نیاز کاربران معرفی کردیم.

طرز ساخت شماره مجازی تلگرام

ساخت شماره مجازی تلگرام و استفاده از پیام رسان های مختلف جزئی جدای ناپذیر اند که در زندگی ما وجود دارند. برای انجام این کار در تلگرام از روش های گوناگون مثل سایت و برنامه های مخصوص این کار می توانید استفاده کنید. همه برنامه ها برای انجام این کار نیازمند ثبت نام با یک شماره اصلی یا واقعی هستند اما ما با معرفی یک برنامه به شما یاد می دهیم تا از طریق اکانت جیمیل یا فیسبوک بتوانید یک شماره مجازی تلگرام بسازید. با استفاده از برنامه TextNow شما می توانید با اکانت جیمیل یا فیسبوک خود وارد این برنامه بشوید. پس از ایجاد حساب در این برنامه از شما باید کد منطقه ای که در آن هستید را وارد کنید. بعد از وارد کردن شماره منطقه در پروفایل خود یک شماره مجازی ظاهر می شود که شما می توانید برای ایجاد اکانت در تلگرام از آن استفاده کنید. 

ساخت شماره مجازی واتساپ

برای ساخت شماره مجازی واتساپ ابتدا باید به یک وی پی ان کشور بریتانیا یا کانادا وصل شوید. بعد از آن باید دو برنامه textme و Global را نصب کنید. سپس برنامه  texme رو باز کنید و سپس گزینه ایجاد اکانت را بزنید. بعد از آن چندین شماره در اختیار شما برای انجام این کار واتساپ قرار خواهد گرفت که شما باید یکی از آن ها را انتخاب کنید. در صحفه ثبت نام مشخصات خود را وارد کنید. بعد از تایید مراحل شماره های شما ایجاد شده است. حالا شماره مربوطه را برای ثبت نام شماره مجازی واتساپ وارد کنید و معمولا با شماره مجازی واتساپ با شما تماس برقرار می شود.

طرز ساخت شماره مجازی تلگرام
ساخت شماره مجازی واتساپ

شماره مجازی نامحدود

برای ثبت شماره مجازی نامحدود نمی توانید از اپلیکیشن استفاده کنید. شما می توانید به سایتopizo.com مراجعه کنید سپس با وارد شدن به سایت باید یک ایمیل را نیز وارد کنید. سپس یک رمز عبور  برای خود انتخاب کرده و بعد از اتمام ثبت نام در این سایت اکانت شما فعال خواهد شد.برای دریافت شماره مجازی نامحدود باید در قسمت پروژکت لیست کلیک کنید. سپس شماره های زیادی رو به روی شما ظاهر می شوند که هرکدام که می خواهید را می توانید انتخاب کنید. بعد از اتمام اینکار چند پروژه را انتخاب می کنید و بعد روی انتخاب شماره برای کامپیوتر کلیک می کنید. کد های دریافتی برای ایجاد شماره مجازی نامحدود برای دو برنامه واتساپ و تلگرام متفاوت اند. با این روش به سادگی می توانید شماره مجازی نامحدود دریافت کنید.

کاربرد شماره مجازی

ساخت یک شماره مجازی می تواند مزایای زیادی داشته باشد. برای مثال ممکن است شما با ایجاد یک کسب وکار بتوانید یک محصول را تولید کنید اما محصول شما در فرانسه محبوبیت بیشتری دارد. در نتیجه با کاربرد شماره مجازی می توانید به راحتی اعتماد مشتریان خود را جلب کنید. مهم ترین کاربرد شماره مجازی یک شماره تلفن جهانی است که در همه جای دنیا برای شما قابل استفاده است.مشتریان بیشتر به کسب و کار بین المللی بها می دهند، در نتیجه کاربرد شماره مجازی برای شما سود آور است و می تواند اعتماد مشتری را جلب کند. هزینه کاربرد شماره مجازی به صرفه تر از یک شماره تلفن اصلی است.

منبع: تیم تحریریه زن شاد

اشتراک گذاری مطلب:

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

زن شاد
لطفا شماره موبایل خود را وارد نمایید
لطفا کد دریافت شده را وارد نمایید